måndag 14 november 2016

Farsdagshelg



 Hoppas att du har haft en vacker helg! Min helg har till stor del gått ut på farsdagsfirande tillsammans med man, lilla och stora familjen. 




 Själva Farsdagen hade vi först brunch med de två söner som befinner sig i landet. Vi mötte upp i andra boendet där filmmakaren traditionsenligt bor under några månader när han klipper "Så ska det låta". Vi dukade upp en snabb brunch. Jag varvade chiapudding (som legat och gottat sig i Oatly iKaffe under natten), grekisk yoghurt och olika bärkompotter, samt frukt, bär och nötter. Recept på regnbågstrifle hittar du här. Mysig stund!




 Sen bar det iväg till mitt föräldrahem där jag tillsammans med mina systrar och respektive fick fira 94-åriga far med lunch, kaffe med tårta. Lillasyster hade beställt supergod catering, som mannen och jag njöt av senare. Det var en god dag!




 Avslutningsvis en bild från lördagens utflykt till grannstaden då jag själv passade på att fira mannen med lunch på Jungman och presentinköp i skoaffären och en promenad längs stranden. 

 Ha en bra vecka! 

 ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.