lördag 11 oktober 2014

Utanför husknuten



Det skiljer en vecka mellan bilderna här ovan. Regnet kom och jag öppnade dörren och knäppte bilder precis runt husknuten. Man får försöka se det vackra i en grå och regnig dag. Jag körde bilderna litet lätt genom denna app. Bara utifall att du tycker att jag har stänkt på litet extra färg...




Jag har sänkt kraven på vilken kamera jag använder eller om och hur jag redigerar mina bilder. Huvudsaken är att de är mina egna (annars säger jag till) och att jag får dokumentera, även en grå dag som denna.




Jag trivs att bo på landet i vår lilla stad och att ha naturen och det otrimmade så nära på andra sidan diket. Ändå är det gott att byta miljö vilket vi gör, ibland även mitt i veckan. Idag ska vi bjuda en vän från Umeåtiden på grekisk middag. Det ser jag fram emot!



Önskar dig en skön helg!


3 kommentarer:

  1. Nydelige høstbilder! Ja, høsten er vakker og veldig omskiftelig.
    Fortsatt fin helg til deg!
    Klem fra Signe.

    SvaraRadera
  2. Blåsten påskyndade lövfällningen här också,
    vissa träd är redan helt kala. Fint och ta foto
    av hösten i olika skeden.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  3. fina höstbilder
    Ha en fin söndagskväll
    Hanna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.