måndag 7 april 2014

En givande helg



En välkomstgåva, nämligen denna lampa (Tripod från Boknäs, köpt i stadens möbelaffär) väntade på mig när jag kom hem från helgens resa med de tre väninnorna. Här har jag dukat åt dem ;o) med muggarna som följde med från Stockmann och som förökade min PiP Studio porslinssamling.




Vi har varit i Åbo på rockopera, vi har övernattat på hotell och vi har haft så trevligt tillsammans. Tänk att man kan prata nonstop i trettio timmar, med undantag av litet sömn. Nu är det trettio år som vi troget har hållit fast vid våra årliga träffar och teaterresor. Tacksam för det!

7 kommentarer:

  1. Kul att fortsätta med gamla traditioner :-) Vi har några med vänner som
    vi också gjort i en himla massa år men mer på hemmaplan .
    Välkomstgåva, ojoj inte dålig heller! ! Är det mannen som saknat dej så ?
    Ha en fin vecka . Kram B

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jag gillar dessa fina lampor!
    Så snygga......................

    Låter väldans mysigt med vänträffar sådär, kan tänka mig att det blir mycket prat och en hel del fniss.

    Ha en bra dag,
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Så härligt det låter med era traditioner. Förstår att ni pratade non-stop....
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  4. Det låter minsann härligt. Känner riktigt hur ni motionerat pratmusklerna. Säkert ger ni aldrig upp den träffen när ni klarat den så länge. Sådant är ju lättare att få till stånd sen barnen är stora.
    Såna träffar ger nog positiv energi.

    SvaraRadera
  5. Det ser lyxigt ut.
    Fint med sådana traditioner som återkommer år efter år, fint att upphålla dem.
    Ha det bra på veckan som börjat, det känns lite varmare i luften idag.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  6. Å, så hyggelig helg du har hatt! Lampa er lekker, og pip-kopper, ikke til å stå i mot!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Signe.

    SvaraRadera
  7. Det låter som en verkligt givande helg och oj oj, vilken lampa sen! Helt underbar!

    kram Sabina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.