onsdag 11 juli 2012

Ett magasin och en brygga


Precis som idag bjöd gårdagen på regntunga skyar. Vi åkte till havet på eftermiddagen och där sken solen och vi fick en vacker kväll. Det var fullt pådrag med traktor och män och projektet "flytta bryggan på plats". När min mamma tog en välbehövlig vila bekantade jag mig med nummer två av Trendenser-magasinet för iPad. Jag gillar att ha de där i min "tidningskiosk".


Jag tycker helt klart att det är värt att investera några euro för en tremånaders prenumeration. Här ser du tre skärmdumpar från de två första magasinen. Gillar inslagen med "gör det själv" och inredningstips. I andra numret finns ett fint inslag om björken som tema. Det om det!


Jag promenerade (med min padda under armen) ut på udden i närheten av sommarstugan. Där höll en svanmamma med sina ungar till vid en nätt brygga. Tror faktiskt det får bli en sån där liten och behändig brygga nästa gång.



 

10 kommentarer:

  1. Åhh, så njutbara bilder!! Känner doften!
    Vi blir väl aldrig fullärda ...
    Må gott!

    SvaraRadera
  2. Det var säkert avkopplande att sitta på bryggan och njuta av det fina du har i tidningskiosken! Söt liten brygga :)

    SvaraRadera
  3. Åååå vad mysigt att sitta på bryggan och njuta av det fina.Må gott ! Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Så mysigt du verkar ha det och att bläddra i magasinen är en trevlig sysselsättning!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder! Det är så bekvämt att ta med paddan ut. Magasinet ser fint ut. Jag måste nog ta en titt på det jag också.

    SvaraRadera
  6. Låter mysigt att sitta på bryggan och njuta! Må så gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  7. Ni tycks ha bättre väder där än här. Regnat har det gjort mest
    hela kvällen.
    Hmmm...kanske jag borde önska mig en padda också.
    Härliga bilder, skulle gärna sitta och njuta på bryggan.

    SvaraRadera
  8. Smart med tidningar i "paddan" :). Bryggan var nog idyllisk, men balansen måste nog vara i skick på en sådan! Tror nog att er blir myyycket bättre ;)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder vi såg också en svanmamma i går kväll ,kram Nette

    SvaraRadera
  10. Så fint litet tält, det vore något för
    picknicken. Och bryggan ser jättebra ut,
    bara två plankor blev fint och lättplacerat.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.