måndag 21 november 2011

En tavla till Dig!

Det har varit en skön helg med teater i goda vänners lag, skogspromenad och allehanda förberedelser inför en ny och spännande vecka. Jag har också ramat in några tavlor. Du kommer säkert ihåg tapeten (PiP Brocante), som jag har på ena väggen i mitt arbetsrum. Jag gjorde flera tavlor som jag har där tidigare i höst och nu har jag ramat in ett antal till några av mina läsare. Vill just du ha en sådan behöver du bara kommentera i detta inlägg och jag drar några vinnare till helgen.
Som du kan se står ditt val mellan fjärilar och svagt rosa eller röda rosor. Ramen på bild följer med, men du kan säkert finna en mer personlig ram. "Virserum" från Ikea är både billigare och vackrare.
Nu ska jag slänga mig ut i den nya veckan med de långa arbetsdagarna! Ha det!

32 kommentarer:

  1. Ja kan man vinna något så vill jag gärna pröva... Vackra tavlor har man aldrig för många av.. Ja veckosluten går så snabbt.Tänk att det är lilla jul nästa helg redan...
    Ha en innehållsrik vecka!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Så ljuvliga tavlor du har fixat till!
    Snyggt rum med klockan, fiolerna och framför allt spegeln gilla jag!
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  3. Jag är ju redan lycklig ägare till en sådan tavla men man kan ju ha flera ;0)

    SvaraRadera
  4. Morgon <3 Fina tavlor <3

    SvaraRadera
  5. Är det en liten tävling så hänger jag gärna med speciellt när det är så fina tavlor! Underbara motiv. Och bården på tapeten är jättevacker!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Den där tapeten var verkligen perfekt att göra tavlor av! Min dotter skulle älska fjärilstavlan så jag hoppas på tur i din utlottning.

    SvaraRadera
  7. skoj, då får man hoppas att man vinner då. :)
    kram

    SvaraRadera
  8. En ros så där i mörkret skulle inte sitta fel ,så vi försöker väl med en lott,vackert där vid spegeln ,Kramis Nette

    SvaraRadera
  9. Jag deltar absolut i utlottningen då priserna är så fina!

    Ha en trevlig vecka!

    Kram
    sari från Puumuli

    SvaraRadera
  10. Så fina tavlor. Romantiska och söta. Den med fjärilar är ju gullig.
    Hoppas på tur ;)
    ~Marita~

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Vilka fina tavlor..speciellt den med fjärilarna.
    Deltar gärna i utlottningen :-)

    SvaraRadera
  12. Samtliga är ju jättefina men vinner jag skulle jag nog välja rosor, kanske röda.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  13. Så fina tavlor du har gjort! Enkelt och så dekorativt. Hoppas på tur i din trevliga utlottning!!
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  14. Jag deltar jättegärna i utlottningen! Det där var ju perfekta tavlor till vårt hus!

    SvaraRadera
  15. Hejsan!
    Långt mellan kommentarerna från min sida :/
    Men, skulle jag vinna tavlan med rosen, vet jag en som skulle bli glad att få den ... om hon inte vinner själv ;)
    Fint hos dig!

    SvaraRadera
  16. Söta.
    Ha en fin måndagskväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  17. Alla är otroligt fina, men förstås faller rosorna mig mest i smaken :)

    SvaraRadera
  18. Tavlorna är jättefina! Jag har inte något emot att få en sådan : ) Kram

    SvaraRadera
  19. Fina tavlor, en ros önskar jag om jag vinner.

    SvaraRadera
  20. Så fina tavlor!!! Är gärna med i din utlottning!

    SvaraRadera
  21. Fina tavlor....så jag vill såklart vara med i utlottningen. Den med fjärilarna tycker jag om.
    Hoppas kvällen gått bra, jag kommer att se på resultatet på söndagen.
    Ha en bra arbetsvecka!

    SvaraRadera
  22. Gulliga du! Den med fjärilarna skulle passa så bra hos oss... :)

    SvaraRadera
  23. fina tavlor,klart jag vill vara med,gärna fjärilar om jag får välja
    ha en bra dag

    SvaraRadera
  24. Hej vilka fina tavlor! Gillar både fjärilar och rosor, men den med den röda rosen var nog finast enligt min smak! Fin blogg du har tittar in lite då och då eftersom jag gillar att sy,ha det fint mvh carinaoberggonzalez@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Vackra tavlor och fina foto. Som alltid. :)
    Jag vill såklart också vara med och tävla.

    SvaraRadera
  26. Härlig tapet och fina tavlor. Får man vara med fast man bor utomlands också? :)
    <3 Lena

    SvaraRadera
  27. Ja - tänk om en tavla är just till mej!
    Det hoppas jag ju.

    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Härliga romantiska tavlor. Har ett minne av att vi hade den svagt rosa rosen inramad i mitt barndomshem.
    Önskar dig en finfin vecka i jobbets tecken. Börjar bli mycket att stå i med när det nalkas jul kan jag tänka mig.
    Kram!

    SvaraRadera
  29. Så otroligt charmiga tavlor!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  30. Romantik och nostalgi på samma gång för jag tror att mamma hade den söta rosen.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  31. Vilka underbara tavlor, de skulle passa jättebra i min nya lägenhet som jag flyttar till om en vecka.

    Vänliga hälsningar
    Lotta
    lottame@hotmail.se

    SvaraRadera
  32. Så vackra tavlor och fin blogg som jag nyss råkat på :) Pip har så underbara tapeter!

    Mvh. Johanna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.