onsdag 21 september 2011

Cath Kidston till mitt syrum

Lämnar jobb och annat för en stund och förevigar något som kom i ett paket och som har varit ut på vift en tid. Jag har tidigare visat väskan jag sydde enligt material och bok av Cath Kidston och nu kom bl.a. några fina plåtburkar och ett saxetui i paketet.
Båda burkarna är fyllda med sytråd, så nu borde jag klara mig en tid. :o)
Herr Lyckoslanten kastade ett öga på prylarna när han gick förbi och kommenterade: "Det tycks passa ihop det där!" ;o) I ett annat inlägg ska jag visa något annat som matchar a la Cath Kidston!

19 kommentarer:

  1. Passar ju perfekt - så underbart fina!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Bara så himla fina.Ha en skön kväll.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Och jag tycker det passar perfekt ihop med dej :O) Tapeten är också jättefin! Skall bli roligt att se slutresultatet.
    Skön kväll. Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Dom är ljuvliga dom där askarna. Och tygerna också för den delen. Hoppas du får lite syfrid.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. Sist vi var hos vännerna i England shoppade jag oxå matchande Cath Kidtson.
    En jacka till mej , två kökshanddukar , diverse spaprodukter och en bodylotion.
    Du kan ju bara tänka hur lätt det är att matcha det samtidigt :-)
    Men fint är det !
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  6. Hej ! Det där blir man ju glad då man ser...Du undrade hur jag hinner, kan du förstå jag har 15 tim på vå dagar och resten 7 på två dagar, men på vår sidan ändrar det... Känner mej lyxig just nu...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  7. Ja det där var verkligen rosigt och sött. Och inte bara det, tänk att en herre lägger märke till det. Du får vara stolt över dina grejer på fler sätt. Ha en verklig syglädje med detta.

    SvaraRadera
  8. Oj, så många rosiga och fina inlägg jag har missat här hos dig. Burkarna och det andra var verkligen superfint och vackra blommor har du också fått hemma.
    Må så gott och ha en fortsatt fin skolvecka!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  9. Jag tycker också att det passar jätte bra ihop med dig. De är verkligen fina.
    Skall bli intressant att få se när allt är på plats.
    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  10. Jättefina burkar du skickat efter och saxen passa ju perfekt :)
    Så kul med fina burkar i pysselrummet;)
    Ha en skön kväll.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  11. Oj så härligt somriga, nu vill jag ju ha sommaren tillbaka! Roligt att nyttosaker kan göras vackra också!
    Ha en skön lill-lördag!

    SvaraRadera
  12. Oj, vad blommigt och fint! Jag blir så där härligt glad inombords av att se dem. Passar som hand i handske för dig vännen. :)

    Ta hand om dig och ha en bra vecka!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  13. Jättefina askar! KÖpte mig en nålask i samma serie när jag var i London för tre år sen. De är så fina! Kul att matcha i syrummet!
    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Javisst passar de bra i hop, och precis din stil skulle jag tro.
    Hmm...tycks inte kunna kommentera annat än anonymt i dag.
    Kicki - Livet på Vestergård

    SvaraRadera
  15. du förstår väl att jag gillar dessa? egentligen förstår jag mig inte på mig själv, för blommigt har verkligen inte hört till min stil ever before :)
    kram

    SvaraRadera
  16. Tack för din fina blogg!
    Jag gillar också Cath Kidston jättemycket. Härliga väskor t.ex : ) Idag fanns i postlådan, en ny fin katalog från England med sköna saker i. I våras fick jag besöka två Cath Kidston affärer i London, då jag hälsade på dottern som bor där. Man blir ju så glad : )

    SvaraRadera
  17. Oh så fina grejer. Önskar allt när jag ser det.
    Saxfodralet är ju bara bedårande.
    Tror att det passar dig perfekt.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Så söta askar i fin uppläggning!
    Ha en fin helg!/ Bea

    SvaraRadera
  19. Hej Ann-Lis, vilka superfina bilder på fina saker!
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.