måndag 10 maj 2010

Sommar outfit

Kommer du ihåg när min Uterums-Tilda gjorde snöänglar och red på en marionetthäst? Nu har hon slängt mössa, tröja och yllestövlar och njuter av värmen i sin sommar outfit. Undrar om hon har börjat med yoga?
Ja, det ser inte bättre ut! Eller jag menar... beundransvärt! Nåja, nu är det så att hon har all tid i världen att tänka på sig själv. Jag beundrar hennes hållning och vighet där jag sitter nära intill och fäktar med pennan i diverse böcker, häften och papper...
 
... och drömmer om att jag eventuellt också ska begåvas med ny sommar outfit - någon av dessa klänningar från "Summer invitation"? #1 ligger bra till hos mig! I mitt nästa inlägg kanske du träffar den Tilda som har flyttat in i "mina två rum o kök" (husvagnen).  Kanske även du har slängt ett och annat plagg innan dess? :o)

17 kommentarer:

  1. Man blir nog lite avis på din Tilda som är så vig. ;) Jag håller nu på med min fjärde, småningom ska jag sätta in bilder...
    Det verkar ju bli varmt nu så man börjar ju så smått fundera på sommarkläder.
    Marianne

    SvaraRadera
  2. Ja om man hade sån hållning!
    Hoppas, hoppas att vi snart får börja lämna bort ett och annat plagg.
    Jag håller på nr 1 i klänningsraden, men så har jag också rosa på hjärnan denna vår :)

    SvaraRadera
  3. Vilka ljuvliga klänningar! Tildan är också jätte söt!
    Ha de gott!
    Kram
    /sara

    SvaraRadera
  4. Så härliga sommarklänningar och alla var lika söta så hur kan man välja bara en :) Grattis till en fin kamera!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Så fina klänningar!! Tildan sitter så fint i sin yogaställning och njuter av ert fina uterum;o)

    Ha en bra kväll;o)
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga Tilda dockor du gör
    De blir verkligen personligheter
    Fina klänningar,svårt att välja en
    Ha en bra vecka

    SvaraRadera
  7. Ja lite av den vigheten som din Tilda har hade jag behövt ikväll när jag var på min första Zumba-lektion! :)

    SvaraRadera
  8. Fin present du fick och mysigt ni har haft det!!

    SvaraRadera
  9. söt tilda och extremt söta klänningar! de ser ut att vara som gjorda för dig!
    kram

    SvaraRadera
  10. Men jisses så SÖT!

    Vig oxå!
    :)

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  11. Hej vännen! åh, Vilka somriga o fina kläningar du visar, o Tilda är ju för söt....Hoppas att du hade en trevlig Mors dag! Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  12. Oj...Grattis till en ny kamera!
    (vill ha)
    Och vilka somriga klänningar!
    Den ljusblå skulle jag välja ;)

    Ha de´ bra!

    SvaraRadera
  13. Härliga Somriga klänningar. Alla är så fina. Men ännu är det lite för kallt.
    Men kanske snart kommer värmen... längtar så.

    SvaraRadera
  14. Fina sommarklänningar! Vilken ska du välja?
    Tilda är ju för fin där hon sitter i Yogaställning. Undrar vad HusvagnsTilda ska hitta på?
    Hoppas att det blir bra för er då ni ska till hufvudstaden. Ja...besök Kungsträdgården...det var så vackert med allt det rosa.
    kram annika

    SvaraRadera
  15. Glömde gratulera till en bra kamera! Vilka fina Morsdagspresenter ni får i Österbotten!
    kram

    SvaraRadera
  16. Ja, Tilda hon sitter säkert och funderar över sommarens fröjder ;)
    Charmiga klänningar.
    Ha en fin dag! /Bea

    SvaraRadera
  17. Tänk om man vore lika vig som din Tilda... Ja, det vore något det! Husvagns- Tilda låter spännande... :)
    Jättefina klänningar, gillar också den första! Man får riktig sommarkänsla av den!
    Ha det så bra i vårvädret!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.