fredag 14 augusti 2009

Klänning för mina pärlor

I kväll har jag sytt några få sömmar. Nja, egentligen målade jag till att börja med några klädhängare från femtiotalet och klädde dem med tyg delvis enligt beskrivning av Tone Finnanger i min senaste Tilda-bok. Jag har så många pärlor som inte har något fast boende, men nu har de. Ska hänga upp pärlhängaren i sovrummet.
Där brukar jag även hänga upp någon vacker klänning. Nu blev det en ny klädhängare till min klänning i rosigt mönster.
Ännu en variant på klädhängare på en mindre lyckad bild.

1 kommentar:

  1. Kanonbra idé! Så bra att ha ett ställe för halsband mm.Fick du den idéen från Tildaboken? Jag är så sysygen men det kommer ofta annat på dagordningen, speciellt nu när jobbet har startat igen.
    Annika

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.